MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

THE REEF

Kategori: Allmänt

Förra veckan var fantastisk.Bara varit med vännerna. Sen tog vi halv spontant färjan till Fredrikshamn....29kr...d kunde jag lägga ut iaf. Och spontant blev jag o tösen bjudna till The REEF.
Inget folk alls. Mysigt som fan men eftersom jag är så van vid badet i Ungern så var detta otroligt litet...medans kompisen tyckte det var STORT.Dyrt. 95 Dkk,MEN det är ju billigare och sjusstare än våra små bushus där bara inträdet ligger på 120kr. Helre bad!
 

Men för att vara ett hotell,så var det coolt. Och för att vi blev bjudna så ska jag bjuda de på en kryssning i sommar. Vi gör aldrig spontana saker ihop,resor mm....för alla e så rädda när man har barn. Hon fasade för denna resa med..Men d e lättare än man tror. Det finns ju faktiskt lekhörna på båtar...WHALA...barnfritt i nån timma. Därför följde inte vår andra kompis med..Hon blev stressad av bara tanken...Tråkigt. För d var kul och resan gick fort.Och viktigast: Barnen hade jätte kul
Sen har d varit slottskogen,grillat. Jag,Janne,Ruby,barnen och 2 till. Klappat getter,skrattat,ätit glass,kollat sälar,varit på landet och njutit av solen. Nu e d en ny vecka.Städning hela veckan.Vill möblera om så fort som. Måste bara lägga upp mina möbler på blocket.
Imorn blir d grillning med skolan,sen får vi gå hem.
Då ska jag nog sola:)