MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

35

Kategori: Allmänt

Då var man 35..förra måndagen. Spontan kalas hos mig.
Alla kom förutom 2,vilket jag var grymt besviken över.
Blev ett gruppfoto. Jätte glad för den.

Sen har jag knappt pratat med de där 2 som inte kom. Den ena sov hos mig i lördags som vanligt och skulle jag varit han skulle jag gett mig den största presenten nånsin. Han bor hos oss 1v i månaden. Alltså 1/4...d kostar ju...El,toapapper,tvål. Allt är inte gratis. plus all tvättande varje helg. Inte ens ett grattis fick man höra.
Och killen säger inte till heller fast de pratar ofta.
Yeye

Sen firade jag mig lite under helgen oxå.
Utgång,förfest. Och en spontan utekvälll med exet.Som gav mig den present jag velat ha näst mest. En öppen spis som går på el.
Så jag bjöd honom på en utekväll som tack.Inte träffats på jätte länge.

(Så nu blir det till att mura in skiten,tapetsera om ena väggen sen e allt klart)
Hade jätte kul..mötte ett gammalt ex gamla nära kompis som vi satt med.

I veckan har det varit skola,skola,middag,skola,handla fixa,sova skola.
Imorn e vi lediga.

Och här blir d nog till att åka till huset och umgås.

På lördag e d kalas för en 4 åring sen får vi se.
Så nu e man 35...fy...kollar i spegeln och ser en gammal tant på 60.
Varje dag.