MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Jävla sovande & IDOL

Kategori: Allmänt

Min man e ju då 26...o denna trötthet...jobba sen sova...
Ändå tvingar jag honom till äventyr och jag vet innerst inne att han bara vill sova. För lämnar man honom ensam i 5minuter hemma...ja,då somnar han och vaknar på morgonen....
Skit spännande
 
Imorn blir d RÖNTGEN...äntligen fick jag min röntgen...kan ju knappt gå...har så jävla ont,men jag kniper igen. Och efter massa prat med ena bästisen så har hon varit med om exakt samma sak. SÅ efter massa år blev hon opererad.Hon kände igen alla mina besvär...Det är oxå skönt.
 
Yeye..Nu blir d lite sova...stressad som fan...halsbränna jämt. Massa tvätt på det.
Och Idol på det...varför ställer 80% upp på uttagningen??? DE KAN JU INTEEEEEE