MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Dödsfödd

Kategori: Allmänt

Känner mig så down igen...
Mor är jätte dålig....vem har jag sen?? ingen
Söker massa jävla jobb..händer noll.
Mitt knä sväller upp till max och det finns inga tider hos spec. sjukgymnasterna. De tar inte in nya patienter.
Pratade just med en kvinna som går här på min skola...
Hon är inte förvånad över min sits... Hon har själv suttit där.
Borde gå till en helt ny läkare...Men efter 9 läkarbesök är man lite off läkare just nu.
Jag behöver magnetröntgen. Säger alla. Så kan man utgå från det.

Sen igår får man reda på att en bekant åkte in på sjukhuset...Gravid..vecka 24+5.
Barnet är 15cm,inte vuxit på ett tag,men hjärtat slår och hon är redo för förlossing.
Hon har 1 barn sen innan som är 3 och ett barn som blev dödsfött.
Så tragiskt.

Och så blir det inget hus besök som jag o tösen brukar göra...
Tråkigt. Hem till min gråa vardag. Tur att Sessan är så go mot mig. Får massa kärlek. Hon är otroligt gosig och snäll. Och säger att hon älskar mig 1000 ggr.
Men ja...ingen kan ju ta över en mammas plats. Speciellt när ens mamma är snäll.

Konsekvent till max men snäll.

Jag är gråtfärdig nu..ska kolla lite tv innan vi slutar för idag. Imorn är man ledig tack o lov. Jag har så lite ork.

Allt detta för en speciell händelse förra veckan..Där man blev ovälkomnad till ett ställe. Utan förklaring och anledning.
Plus ekonomin...jag stod för nästan all mat förra månaden..Nu med..plus Bensin och all körande...inte fått ett öre för det.


Om man bara kunde få en mening..En förklaring. Folk som kämpar lite för en...men nej
 
1787