MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Hej då...farväl o jävla fisk!

Kategori: Allmänt

Då är min husvagn borta..såld...Hejdå...Mycket minnen..Puff.
Men men..skönt ändå..knappt varit där på 2år.
Blev inte mycket pengar alls, men det var mycket som behövdes göras på den.
SÅ nu blir d fokus på hemmet. Ska göra en make over hemma.
Herre...E så stressad inombords så jag har ont i magen varje dag. Helt orkeslös.Mår illa mm....
Ser ut som ett krig, och mer blir det. Behöver slänga det mesta i klädkammaren och göra om det till ett rum. Tösen ska få ett eget litet rum. Detta är alltså en garderob..
1m bred och 3m lång...men jag kommer att fixa till det suveränt.Säng och en sekretär. Där får hon plats med allt. Sen gillar hon att sova på litet ställe...typ som mig...tryggt o litet. Och inte en massa omkring.

Fiska har man gjort en jääävla massa....OCH NOLL NAPP.
Fiskarna fanns där..som jag bara måste visa kort på...men de e fan smarta, de.
DÄr jag satt,tösen och mannen i timmar....i massa timmar..och kollade på akvariet...

https://cdn3.cdnme.se/1519581/7-3/182382_10151610946636733_1764159418_n_521e77d8e087c37e5b58d33f_thumb.jpg