MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Skiter i d mesta...min stora dag

Kategori: Allmänt

Då fyller jag jämt på måndag...Och allt har skitit sig..
Jag skulle utomlands-min största dröm. Sket sig
SOM JAG MISSTÄNKTE
Jag ska ha tösen extra, för jag är snäll...
så vad killen planerade sket sig

Sen ville jag ut och fira med bästa vännerna nästa helg-SKET SIG
Sen ville jag chilla hemma med familjen på måndag-det sket sig

Har varit så arg inombords..Så ledsen...jag fyller siffran en enda gång.
"Du kan ju göra resan sen"
"Ni kan gå ut och festa SEN"

neee...då e d inte samma sak.då kommer jag aldrig minnas min DAG..då blir d en vanlig fest dag...eller en vanlig resa...
Inget speciellt nånstans..

Som vanligt...
Och jag har blivit kall...så kall...så jag bryr mig inte om nåt så mycket nuför....e så sårad..inombords.

Jag bryr mig inte om nåt...folk skäller på mig för små saker,mamma gråter,kompisar bangar,tösen är trotsig,har inga pengar,får diss vid jobbsök...o bromsarna på bilen tjuter.

 
1433