MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Upp o nervänd lägenhet

Kategori: Allmänt

Ja,för 1v sedan fick jag för mig att totalrenovera lägenheten. Helt nya möbler o allt. 20 sopsäckar med skit. Köra med släp. Bära en jävla massa möbler,sälja några saker...och whala...helt nya rum för ca 2000kr alltsom allt. Blocket är bäst,plus att jag har prutat som en idiot. Fick sålt min lilla gamla 22"lcd tv för 600kr och köpte en 42" för 1200kr.
Med as sjusst ljud. Den ska till sovrummet. Jag har mognat.
Enligt min mamma.

Grattis-du har vuxit.
varför?
För att jag sa att jag ska leva minimalistiskt.
Så lite saker som möjligt men ändå mysigt.
Fortfarande skit överallt hemma. Men det är saker som ska gås igenom....skit o gammalt.
Tösen har fått ett eget rum. Min klädkammare..2,5m lång o 1m bred.
Men jag planerade det hela grymt bra o d blev grymt mysigt. Hon älskar det. Viktigast. Hon har sitt eget kryp in.

nu är man i skolan efter 3v sjukskrivning. Och jag har så jävla ont. Mitt knä låser sig hela tiden.
Vid varje böjning. Så det blir läkare IGEN..o får hoppas på magnet röntgen. Vanlig röntgen visar sällan nåt.
Jag vill bara bli bra. Vill simma...springa.GÅ!!

Även varit på cirkus. med tösen. Jag o mor o styvfar överaskade henne. men hon var grinig. Hela dagen. Otacksam. och min mamma har ont i hjärtat hela tiden så d e jobbigt.
Men jag frågade henne igår varför hon var som hon var.
"JAG VAR BLIIIIIIIG"

Alltså blyg. Vet att hon inte gillar folksamling.
Jeje
Sen var man ute på kvällen med sina 2 bästa vänner...bara hänt 1 gång senaste 5 åren.
Och det blev lyckat. Vi hade kul...alla hade skit kul.
Så jag är så nöjd.

Och nu ska jag hem på lunch
 
//1343