MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

ÄNTLIGEN SÖMN - välling

Kategori: Allmänt

Äntligen har jag kunnat sova ut.Hela veckan...somnat tidigt.Sovit hela nätter. Även köpt Barnvälling,den där för 6månaders gamla bäbisar,den jag matade tösen med så hon skulle sova.Den där enda saken som fick mig att sova gott. Så nu,4.5år senare köpte jag den eftersom sömntabletterna är slut och de hjälpte inte så bra. Men detta funkar.Så jag undrar...vad fan e d i den där????
Den får mig att däcka som ett barn. Tar 5minuter sen snarkar jag till max....Morfin??
Idag ska jag ÄNTLIGEN till huset...landet...softa...kramas...äta grillat (antar jag), slappa, klappa hund, bäbis, och sova på den bästa platsen på jorden. I källaren, i mitt rum. Litet mini rum,men gu så bra man sover där.
Skönt att tösen har fått vara med sina bästa vänner denna veckan. Hon har saknat vännen nr2.
Hade en stor diskution i tisdags om vänner.....
"min pappa vill att jag ska skaffa nya vänner där jag bor" har det hetat hela veckan.
"Jo,men bara för det måste du ta hand om de vänner du redan har, för de har du känt sen de föddes,så de får du inte glömma bort"
Det är mycket "MIN PAPPA SÄGER...."
och man vill bara skrika ut " SKIT I VAD DIN PAPPA SÄGER...VAD VILL DU SJÄLV????"
Inget klagande på själva pappan. Hon har världens bästa föräldrar, men ändå...
Hon e ändå skön...på alla sätt och det gör mig ont ibland när hon säger kommentarer som "jag är tjock,inte lika tjock som Anders (min tjocka styvfar) men jag är tjock"

Och då blir jag ledsen och undrar "vem har lärt dig det där?? Du är finast i världens och liten som en pinne"
Gör ont.....för så här börjar ju anorexia och bulemi...eller KAN börja...
Kollar mycket på mordfall, sjukdomar om vuxna och barn. Och jag är så tacksam för det jag har.Så tacksam för alla vänner jag har. SOm har stått mig så nära i 100år. Som vet alla mina tankar.Allt som händer och jag om de.Synd bara att folk skapar mer o-lycka än lycka....Många är olyckliga.
 
nu e jag inne på kaffe nr 3dl...skakis,skitenödig...ska väl åka hem och gå på toa snart....tar 5min hem...