MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

METALTOWN

Kategori: Allmänt

Då fick jag i sista minuten jobb på metaltown. Chefen kom ihåg mig från förra året. Hur jag inte ville jobba med bygg:)
Så jag fick deras egna sheman över exakt vilka tjänster som finns kvar och jag fick välja. Fanns vakt inom VIP kvar....men jag vet inte...om jag vågar.hehe...massa fulla kändisar..Ne..jag är nog för trygg för d där.
Men kul blir det. Vi som skulle ut i skogen 6pers och tälta och paddla....Sket sig för min del.

Tösen är söt.väldigt mycket "Kan inte du o pappa bli tillsammans??????"

NEEEEE....säger man då.
Igår var vi på middag med killens mamma. Tösen skämdes bort.
Sen hade vi som vanligt puss kalas. LÖVE HER SO

Nu är man i skolan. Sista dagen (tror jag). Även varit sjuk,och då drog vi till huset och umgicks. Jag satt barnvakt för att jag tvingade min kompis till egen tid i 4h. Så hon fick åka iväg.
Sen fick jag en present som tack. Får en del presenter av vänner nu..
ska tydligen få ett par byxor med:)
Och jag köpte parfymer till mannen igår.
Men av han får man aldrig nåt kul:(
 
Man måste tjata för att man ska få lite hjälp med hyran...d e väl d enda.
 
2v kvar..sen bor man med bästa vännen i huset i 1v....spännande. 
Vad ska vi prata om?? allt handlar ju om barn nuför..sällan man kan prata ens 5minuter utan avbrott,om annat än barn. SUCK....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: