MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

KELLY Osbourne

Kategori: Allmänt

Igår kollade jag på youtube och råkade se en brud. En snygg brud. Ovanför står texten
"KELLY Osbourne"
 
Jag tänkte NEJ,sen nej 100ggr till.
Jag kollade och tänkte NO WAY
Men ja...det var hon.
100kg lättare och SNYGG
 
Jag är nog fåfängd..på ett sätt som mer tjejer än killar är.
Tjejer i mitt huvud ska vara smala,inte för kanske,men smala, större pattar e fint. Långt hår ska de ha.
Alla har vi våra "ideal". Och tyvärr så skapar ju media den bilden på ett eller annat sätt.
Och tyvärr så tar ju tjejerna (mest) åt sig mer än killar. Killar bryr sig inte på det sätt vi gör.Generellt.
Dock tycker jag att fotomodeller/skyltdockor e jävligt äckligt. 
Fotomodeller e oftast fula som stryk, men anställs för att de har kropp som en pinne.Det kallar jag inte smal.
Smal i min värld är 36-38
INTE 32!
 
Men som hon själv sa:
Hon var alltid känd som den fula,den feta
 Nu fick hon fani mig pay back time!
Säger bara: Grattis till henne. Bra jobbat!