MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

5 års kalas och min man

Kategori: Allmänt

För 1,5v sedan firades min tös. 5år!!
Firades i solsken på gården med tårta och pool. Hon hade en underbar dag. Barnen ville inte hem. de lekte och hade jätte jätte kul. 
Sen har det varit mycket vänner,som vanligt.
Idag hade jag möte med skolan om varför jag inte varit här 8-16. Sa som det var. Jag har ont,jag har varit sjukskriven. Det är meningslöst att bara sitta här.
Så jag ska byta arbetsförmedling och byta skola. Till nåt vettigt.
De förstog så bra så.
Sen var man på landet igår och grejade nya dynor. fixade det sista. Sovit skitdåligt det sista med. Är så trött så jag ramlar ihop. 
Blir huset resten av veckan sen för tösen mår inte så bra. Varför är hon en helt annan person på måndagar? när man inte träffats på 1v så är hon en häxa. Sen blir hon sig själv igen. Mycket märkligt.
Hon skulle få sig en stor present igår. EN CYKEL. MEN så var hon en häxa. Så jag sa det. Är man inte snäll mot den som älskar en mest förtjänar man inte en present.
Och så är det. Jag är ingen MUTMAMMA som så många andra. 
I mitt hem finns inga kakor,godis eller chips. Jag mutar inte med "om du är snäll 1h får du godis"
I mitt hem äter man det som finns annars får man gå hungrig.
I Mitt hem ska man vara glad och skratta och vara snäll annars vägrar jag prata.
 
På fredag-lördag ska vi ut på havet. Åka båt med mannens vänner och njuta.
Ja,för jag har en man. En man som kämpat i flera år för min skull.Som aldrig gett upp. Aldrig gett upp hoppet. Och det funkade.För han fick mitt hjärta till slut. Han känner mig ut och in. Han ler och ältar aldrig. Han mår aldrig dåligt. Suckar aldrig.
Han ställer upp som fan. Och han vill sätta en ring på mitt finger. Sen länge. Först vill jag dock att han satsar på sitt körkort som jag ska hjälpa honom med. Sen kan saker diskuteras.