MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Ge mig ro

Kategori: Allmänt

Fattar inte hur jag hinner sova,umgås,laga mat,städa,ta hand om barn,vara barnvakt,festa, äta middagar och gå i skola.
Så var min vecka förra veckan.Tacka kaffet eller nåt.

Söndags tog jag tösen,ruby och hans mor en promenad i Surte. Trevligt. Skön mamma han har. Enkel och go. Väldigt enkel och lättsam.
Tösen föll direkt. Hehe
Nu är det en ny vecka och som sagt längtar jag tills sista veckan i juli. Då har jag lugn och ro. Nu blir d massa jobb på Metaltown även en del party. Nästa vecka drar jag o Tösen till huset och bor där med bästa vännen. Hoppas på sol,för detta funkar inte. regn,regn regn

Sitter på skolan. Jag som trodde d var sista veckan förra veckan men nej.
De andra kanske trodde d med,för vi är 5-6 pers...av 30-40