MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Underbar vecka och massa gråt

Kategori: Allmänt

Annars hade jag en underbar vecka med tösen,Björken och våra barn,som hittade varandra mer än nåt annat.Herre...
De såg så kära ut. Tyckte även min kompis Janne som var med oss på Naturhistoriska. De kunde inte hålla sig ifrån varandra.Kollade sälarna och tänkte på min hund hela tiden.Kollade pingviner. Haft fullt upp hela veckan.Även varit på svenska mässan på JobbMässan. Jag,Ruby och Sessan. Hon fick förlja med på föreläsningar. Jätte duktig. Jag och Ruby garvade åt hur AF säger emot sig själv hela tiden.
 
Varit utan facebook ganska länge nu. Så skönt....Så enormt skönt.
Igår kväll kom jag och tösen hem till en nystädad lägenhet.Och den killen kommer snart att skaffa sig en tjej tror jag...Tror vi kommer att glida ifrån varandra. Han kommer att börja jobba nu,sen tjej. Jag grät ihjäl mig inatt.
Förlorat en del av mig..
 
Hur irriterad jag än kan vara på honom,så är han den som känt mig bäst i hela mitt liv.Visst är han trög,men inte när det gäller att fatta min humor. Visst har jag mina bästa vänner jag har haft sen jag var liten,men de känner min inte på det sättet...Men på många andra.
 
usch....2h kvar sen drar jag hem för att slappa lite sen tbx hit.
Trött som få eftersom jag knappt kan sova.2-4h sömn/natt sen 3v