MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Jaha...Lycka i olycka

Kategori: Allmänt

Då har man hamnat i en djup depression. Back 2 the past..
Är inte mig själv...inte nånstans.Var e glada jag? När jag har tösen e jag glad.Hon skiner upp vardagen så klart.
Men jag känner att d förväntas för mycket av mig...Jag klarar inte trycket.
Varit på middagar,restaurang med familjen idag. Trevligt men ändå höll jag på att svimma av. Innan de kom,ramlade jag ihop nästan 3ggr. Blev jätte rädd.
Imorn ska jag hjälpa AK att tapetsera.
Igår var det middag med bästa vännerna,där vi hade diskution om folk e lyckliga i sina förhållanden...Känner i princip 1 enda par som verkligen ÄR lyckliga.

Mår illa nu..ligger här med tösen som kollar barnkanalen så här på kvällen. Har lekt lite med pärlor innan.
Annars har jag haft kanon veckor med vänner och stor renovering hemma. Gjort om hela tösens rum. Stor säng,en bokhylla och kastat i princip 80% av allt. Gammalt skit. Målat om köket,svart.
Sålt min tv.Tomt i vardagsrummet.
Mor var här o kollade in allt och tyckte att d blev fint. Det är inte varje dag hon är nöjd med mina verk.Mer sällan.Typ aldrig.
Vill bara till Huset där jag trivs som bäst och sover bäst. Sover dåligt som fan....inatt berodde d mest på att Sessan snarkade heeeeeela tiden...
Mötte Lassie i fredags..skickade ett mail men inget svar.Den där stoltheten eller nåt. Fortfarande ledsen för d..Kommer jag vara länge,för jag saknar honom enormt. Inte många jag saknar alls.
Och tur att de flesta inte har sina stoltheter som varar i evighet.
De flesta blir arga sen förlåter o går vidare.

Jaja
 
//2033