MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Jag ler ändå...

Kategori: Allmänt

4800kr...d e allt jag fick för maj månad.Bara hyran ligger på 4600. Allt pga FKs fel.Och inget att göra åt. Mor tjatar om soc,när jag har i 10 mail förklarat att jag inte är berättigad. Vem är det nuför??
Väldigt jobbigt...Att bara få höra tjat men ingen hjälp.
Vet ej hur detta ska gå....sitter med obetalda räkningar.Söker fonder som en idiot,men får man nåt av det så dröjer d.Då är det försent.

Fick 2000kr av Ruby, som alla tyckte var "ingenting" . "Det var sjusst ,men du är verkligen värd mer med tanke på hur mycket du ställt upp..."Han har ju levt på mig i 3 år,tjänar bra,så ja..jag skulle deffinitivt gett mer. men jag ska inte klaga.Sjusst bara det,men sen så hade jag räknat med mer,med tanke på att han har sagt det i flera år.Och har man som han inga räkningar hemma så är nån tusenlapp mer roligare för den som behöver än att se han supa upp flera tusen....Jag får sällan ihop mänskligheten.
Yeye....Sen ska jag ju hjälpa honom med körkortet med. Jag är så jävla snäll jag.
Förra veckan var kanon och sorglig. En person som velar fram och tillbaka,skriver konstiga saker. Aldrig varit med om nåt sånt.Så drabbas man själv för man tror det är fel på mig....
Har varit en del vänner och det blir det idag med. På fredag åker jag och bästa vännen med våra ungar till DANMARK. 15 pantburkar kostar det. VI tar med oss mat och kaffe och chillar. Spontant. Min idé. Blir nog bra. Nästan en gratis resa. Helre sitta där och se ungarna ha kul och åka båt än sitta hemma i stan.
Ny chef på skolan. Så skönt. Inget stress längre. Nu VILL jag vara här.Ingen press och cheferna har tagit åt sig av mina klagan. Nästa vecka ska vi inte sitta här utan slottskogen och grilla.
Jag borde bli chef....
 
Ska även ha en kolonilott i år. Hon begär inga pengar i princip....bara nån som gör nåt på stället,så ja....jag e på:)
Och så är husvagnen ute på blocket:(
Stor sorg.