MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Fullt ös

Kategori: Allmänt

Här har d varit filmkvällar med lamm,Ruby..bokat hotell i Budapest med Björk sen fick jag ikv besök av Jess o Alex.
Jess sover över...Hon ligger i sovrummet o mår lite dåligt.Jag e en snäll vän som dissade en filmkväll för att vara med en vän som mår dåligt. Jag e snäll jag..
Imorn blir d Tapas med Ruby,lördag ska jag träffa Lassies bästa vän.Hoppas han följer med.Gav honom den bästa kramen nånsin i lördags. GUD VAD JAG SAKNAR DIG!
Söndag hoppas jag på lugn. Antagligen träffa lammet o glo film...o han saknar mig en del me...Vad e d med killar nu????
Nu står jag här mellan 3 pers...Låt mig ta d lugnt.
Äter nylagade fattiga riddare....halv ett på natten.Så gott....och vad jag saknar min mormor.Hon gjorde jämt det när jag var liten.
Sen e d måndag..möta min fina vän på lunch sen hämta gullungen som saknar mig massor.Sen på lördag e d adios Sweden.
 
Äh..jag tar en macka med massa lök...kolla tv sen gonatt för ikväll sover jag helt ensam...Ingen kan känna min underbara lök andedräkt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: