MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

3 dagar kvar

Kategori: Allmänt

Förra veckan-underbar.Umgåtts med vänner. Varit på tapas kväll med Ruby,stöttat en vän i nöd.Denna veckan kom jag till tösens dagis sminkad o fin för jag skulle på lunch med Jan o våra barn. Det första tösen säger "MEN MAMMA...VAD SNYGG DU E"..så springer hon in till dagis fröken..(en hane) o säger "Titta,min mamma är här,titta vad SNYGG HON ÄR"hahahaha
d där gav mig en bra boost....får ju ofta höra att jag är snygg,men aldrig av henne...d var coolt.
Fick en pbot samma dag men han drog in den:) JAG VAR SNYGG...hahahaha

Sen blev d lunch med Jan 2 dagar i rag. Imorn sover hon över där o jag ska väl packa.För lördag morgon e d ADIOS.
Jag sticker utomlands o firar min födelsedag.
Nu blir d glass,efter att ha ätit 7fattiga riddare...Phu..min stackars mage
 
/9736

Kommentarer


Kommentera inlägget här: