MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

UNGERN Romantiken

Kategori: Allmänt

Förra lördag,klockan 7 var det dax. Säve.Tog flyget ner till Budapest. En resa jag aldrig trodde skulle bli av.
Varför?
1-Vi känner inte varandra så väl
2-folk e så rädd för spontanitet,de är så trygga hemma

Men herre vad roligt vi hade det. Upplevde en massa romantik,massa god mat,dricka,badat alltsom 10h i hälsovatten där alla höll på att ha sex i princip.Romantik.
Vi var på rock klubb på min födelsedag,kollade på statyer,utkik. Sen hyrde vi bil,lite spontant. Åkte till min moster,som jag överaskade.Åkte runt i Budapest. UTAN GPS. och vi åkte knappt vilse.Sov på ett rum som var ett allt-i-ett.Köksdel o säng o bord med stol som vi rökte i för mycket. Sov bort dagarna.Gjorde massa på kvällarna. i värmen..ja..d var väl 25-28Cnattetid.
En natt kom de där 3 orden.
Jag Älskar Dig. Jag var helt oförberedd.

Nu e man hemma. Blev ett besök av Ruby igår. Jag grät. Han är jätte kär i mig. SÅ e den andra. OCh där står jag i mitten.FÖr jag har känslor för båda. Ruby,mycket för att vi har gått igenom så mycket. Har ju varit ihop i 1år typ.
Björk för att han e snäll o en bra kille.Båda e bra,båda tycker jag e underbar.
Borde gå min egen väg,och lämna båda. DÅ slipper jag såra den ena. Men jag kan inte...Och jag kan inte leva så här länge till heller.

Men jag pratar..med båda..om det hela. Jag smyger inte bakom nåns rygg och lever ett falsk liv. Inte min grej. Korten på bordet.Direkt.

Nu e tösen hemma. Fick ett sånt enormt välkomnande..Ojoojojoj

Imorn e jag bjuden på sushi lunch..Gott
Torsdag bjöd jag in de närmaste för att fira mig med lite fika.3pers bara.Vill inte ha fler.plus allas barn..
 
Nu e klockan snart 1.Tösen ligger skavfötters o bara tittar på mig. SOm hon brukar. Hon borde sova.Men hon vill bara se mig. Titta på mig.Rädd att förlora mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: