MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Trötter

Kategori: Allmänt

Ja,då började förra veckan med att besöka f.d. svärmor och hämta tösen som spenderade lite tid där. Jag fastnade där mycket längre än jag trodde. Nice
Sen har d varit chill,med besök hos bästa vännen, bjöd hon och hennes mamma på smoothie,sen blev vi bjudna på middag,där jag lekte psykolog med hennes mamma. hehe..Känner henne mer än mig egen mor.
Sen var d kalas,namngivelse. Massa folk,massa gott. På kvällen blev d halloweenfest ute. Som gick fel pga strul från en vän. Men men..d löste sig iaf. Utklädd och glad,vi hade kul. Var ute med en gammal kompis. Ett tag sen vi var ute nu.
Igår var d middag hos mor sen ett besök på Coop. Innan vi skulle betala sprang jag iväg för att hämta en sak medans tösen passade vagnen. Kommer tillbaka och hon sitter i sin egna spya. Fyyy fan.
Jag som har kräk fobi. Var bara att städa.
Vet inte vad d hela berodde på,men hon mår bra nu. Kan ha varit kalasets frestelser.

Min hand gör mer ont än ont. Borde besöka läkare. Försöker jag göra nåt med vänster handen darrar den bara och värker som åt a faaan....
3v nu...bandage runt hela hjälper en del,men inte mot smärtan. Mot stabiliteten.

Varit hemma med tösen idag och även imorn,trots en del planer ställde jag upp på att ha henne hemma för att pappan och hans familj är sjuka.
Visst är hösten/vintern underbar. Alltid nåt med alla. Alla e sjuka.
Jag har bara värk överallt hela tiden.
2v kvar så blir d till att söka utbildningen jag väntat på sen i somras.Jiha...skulle på jobbmöte,men d sket ju sig. och lite andra möten. Men men...

Nu ska jag ner till tvätten,sen kommer Björken och umgås.
Natt
 
//0541

Kommentarer


Kommentera inlägget här: