MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Tankar

Kategori: Allmänt

Då har det gått ett tag. Jag har haft tösen längre än vanligt och nu e hon med mig igen.
Är hos bästa vännen,passar den minsta. Tyckte jag skulle göra det medan hon och äldsta ungen drog på trummor.
Här har man blivit med kille,lite väl hastigt,med tanke på mina tankar och hur jag mår...Fått 2 killar efter mig oxå, blivit utskälld av en kompis,mamma är sjuk igen,och jag har ev reumatism. Tufft när jag har tösen för jag kan inte laga mat eller göra nåt. Lämnat prover idag,får väl se. Folk omkring mig är sjuka hela tiden.Så med åren säger den ena...Jo,tack....men nej.
Förbereder mig inombords för att mamma kommer att gå bort, och det är så enormt tufft så jag vet inte var jag ska ta vägen. Har ingen annan nära släkting att luta mig mot. .
Vill bara härifrån. Så mycket negativt som händer nu tycker jag.
Massa tankar,sover inget,har jämt ont i fingrar och händer och kropp.
Pratade en massa med AK inatt,hur folk sviker en. Hur få bra vänner man har egentligen..Alla blir svikna,inte bara jag.
men men...
Haft en kanonhelg annars. Och denna vecka blir lugn. Orkar inte med mycket...förutom tösen egentligen.
Igår och idag umicks jag med Ruby, en av de närmaste vännerna, mitt ex..
Han är enkel,skrattar åt mig och hjälper mig. Uppskattas. Vilket jag är dålig på att visa. jag vet.Ändå försöker jag.
Lammet har puff försvunnit.Jaja...som vanligt.Orka...Nej
Och att folk lägger sig i för mycket,helt otroligt. För mycket fritid.
/0676