MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Yoohoooo

Kategori: Allmänt

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ alla ni!!
TJEENAAA
SOmmar,värme o tiden går för fort.
Varit i Tallin med 3 andra.FIasko blandat med kul. Jag hade iaf skit kul förutom att d var jobbigt att köra själv så långt.Kaffe kaffe...
Tallin var stort o fint. Sprit butiker överallt...sista jag behövde se just då. Var bakis till söndag.
Tösen fyllde år den 16e.Överaskade henne med att åka till hennes pappas jobb. Mamma,pappa,barn. Tillsammans i 5minuter. Hon var så enormt chockad.Shit..Kommer aldrig glömma bort hennes min när hon såg pappan.Nära att gråta av glädje. .Och så blev d IKEA innan det med.Hon o Ikea...PÅ söndagn firades hon av sina o mina vänner. VI var på gården hela e.m./kväll..Massa paket o bus och grill.Mycket trevligt.
Denna veckan blir d slottskogen imorn o chilla,lördag blir det samma + lite öl. Söndag blir det fiske.
Igår var man på landet.Tömde vagnen.Inte klar än. 8 svarta sopsäckar skit.
Mycket minnen.I Värmen. Hittade en humla som som buggt ett bo i Sessans gamla gosedjur. Humlis bygger honung där. Jag la smuttisen i en stor låda o tog ut den. Humlisen flög ivög och kom tillbaka hela tiden till sitt bo o la sig över honungebubblan o mös. Jätte söt. Jag smakade på honungen....en humla som gör honung??
Never heard of. Men fan vad gott det var....
Men ja,vagnen e ren o fin nu iaf..inga bon,djur mm..bara en liten humla o hans lilla bo på 2cm.
Mellan städandet var vi vid sjön i närheten o bara ugglade.
Fan vad jag vill ha en båt...
Under veckan har jag bara varit med vännerna o tösen. Träffade en gammal vän jag inte sett på 3år ca...Tog en öl ihop,eller ja...han drog hem tidigt. Men kul hade jag iaf.
Och jag börjar undra om jag e sjuk? varför kan jag inte bli kär? i nån...
känner mig som en robot.
Jeje..stylat bilen me..svarta ögon blev det på hennes lampor:)
Nästa veckan flyttar jag o tösen från Gbg ett tag. Nice...Ut på landet.Bara hon o jag. Bo i ett hus far away from here...Ingen tv eller internet
/7866

Kommentarer


Kommentera inlägget här: