MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Happy

Kategori: Allmänt

Jag e här,men haft folk omrking mig hela tiden o känt mig så jäääävla lycklig.
Fråga inte varför. Men jag har nog d bättre än många andra.
Har varit mycket med Lammet,väldigt.Hörs varje dag sen ganska länge. Sen Ruby.
Sen de gamla. Imorn ska man typ på kompis date. SItta hemma o prata. Tydligen känner han Lammet. Världen e sjukt liten.
Lördag ska jag träffa en massa gammalt folk jag inte sett sen november. Trodde inte jag var i deras tankar,men jag var saknad. FIck en tår i ögat igår när jag fivk höra d.
Igår stack jag o Ruby t stan.Kom inte in nånstans för allt stängde så vi gick hem. Hade skitkul.Träningsvärk till tusen idag. Höga skor o 8km..d känns.
Och jag har drömt dumma saker om min Sessa...SÅ jag har saknat henne massor..MASSOR
Idag hade jag film slappkväll med Lammet. Jag råkade slå honom i ansiktet ganska hårt...Ajajajaja..vi brukar alltid skojbråka. Skulle slå hans arm men träffade facet....:)
Nu blir d BigBrother sen nana...om jag kan..e lite sur
men ändå glad:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: