MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Gå med en dildo i röven

Kategori: Allmänt

Ja,igår blev jag opererad för en viss sak. Och jag fick mofintabletter för jag har ont. Tog dock bara en o d var idag.
Men ja..4 stora sprutor i röven igår var inget att leka med. Och jag kan knappt gå. Tösen har varit jätte rar hela dagen.Imorgon blir d möte sen iväg till Landvetter o grilla. Jag sak eg fixa mat mm men har inte haft ork.
Lördag ska jag på gadd mässa sen mc fest,men jag vet inte...jag mår så där.
Sen ville andra ha med mig till Sticky me...
Närsta vecka e jag halvbokad redan. Måndag kväll ska jag på min första utbildning som patrull ledare.
Sen ska jag bjuda en på frukost,sen blir d öl,mys mm
Mycket som händer,känner mig oehört poppis. Folk saknar mig massor. Kan inte betyda annat än att jag e OK.
Tror jag?!
Har varit mycket med Lammet o Ruby. Men jag o lammet har inte pratat på flera dagar nu,...jag tar avstånd. Känner mig inte direkt speciell i hans ögon. Bara en "någon"
Det vill jag inte vara....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: