MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Berg o Dal o Facebook

Kategori: Allmänt

Så märkligt...att livet kan på en sekund gå från topp till tå...upp o ner.
Den där eviga ensamhets känslan. Inga vänner känslan.
Och ju mer jag pratar med folk man tror har 500 bästa vänner,visar d sig att folk är ensamma. Deras bästa vänner e deras killar,tjejer,mammor,pappor,syskon och nån enstaka vän. Deras vän är FACEBOOK.
I söndags kände jag ett stort eko inom mig. SÅ ensam. Herre...mådde skit. På måndag upptäcket jag det jag brukar göra en del...att jag har d fan 100ggr bättre än de flesta jag känner. De där som mest har ytliga vänner som kommer och går.FÖr jag har faktiskt 5 bästa vänner,som har funnits där sen mer än 10år.Sen har jag 5 till som vet det mesta om mig. Sen har jag 5till jag kan be om stöd.
Och här springer folk nästan varje dag,eller ringer...höra mitt garv.
Hade en underbar besök här förra torsdagen. Min fina Majiii..som jag knappt träffar men vi vet allt om varandra. Nu fick jag visa hur jag bodde. Så skönt.
Sen var jag ute under helgen. FÖrfest hemma sen drog vi t stan.
Förundras över hur mycket folk litar på mig. Många berättar saker för mig som ingen annan vet.Bara jag.
Och det är ju egentligen ett WOW...jag e skit tacksam.
Lördag var jag deppig...ensamhet.SÅ jag blev tvingad till en fest sent på natten. Skönt att nån e som mig..som drar i mig. Och jag hade jätte kul. Fick en kille att halvgråta av garv i timmar.
Förvånas över hur alla gör slut, hur alla mår skit,hur alla vill fly.
Hur många mår skit i sina förhållanden,hur en del vänsterprastlar,där sambon inte anar något.
Och jag tycker bara en sak,som jag säger till en del...GÖR SLUT!
Bråkar man ofta,mår man skit...herre..gå vidare,gör slut.Om man nu inte kan göra nåt mer. Man kan inte leva i en låtsas värld. Det e fel mot den andre.
Men många vågar inte,eller så gör de det. Eller så hoppas de,vilket de gjort i år.Eller så står de ut,olch sedan släpper bomb efter bomb.
Och där sitter jag.Lyssnar fint,tröstar fint. Lyssnar mera och säger vad jag tycker. Jag är inte tyst.Jag säger det folk tänker men inte vågar säga eller göra. Det jag säger gör ont-MEN DET ÄR SANNINGEN.
Imorn besiktigas bilen.
Igår gjorde jag 10L soppa
Imorn kväll e jag bjuden till en kompis
Och imorse bjöd jag en av de närmaste på lyx frukost på stan. Så skönt att ge,när man kan.Så jävla skönt,för d e så mycket jag har fått och får.//5700

Kommentarer


Kommentera inlägget här: