MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Uscha

Kategori: Allmänt

vad länge sen jag skrev..
vad har jag gjort? jo...massa fiske,camping.Köpt en massa camping/fiskegrejer..Herre...
Sen har jag lånat ut min lägenhet,bodde på landet i några dagar.
Inbrott i bilen...3000kr för d..Tack..IDIOT.Jag har fan inget t värde i bilen direkt heller...SÅ onödigt.Mitt på dagen.
Varit med en massa folk. Tog med tösen till Säve.Smög in till flygplatsen....Ja,inte på d sättet.
Och så kollade vi på en avgång. Herre hennes min..WOOOW...så nära ett plan. Hon var helt upprymd o jag hade bara ångest för att jag inte såg planet..nej nej..jag fokuserade på att ta bilder.
Ok,vi var inte 5m ifrån planet direkt,men ganska nära.SÅ nu fick hon lite mer förståelse för hur d funkar.
I veckan har vi tagit d lugnt. I helgen var tösen hos min mor.Hela helgen. Skönt för de.
Jag var ute o partajade o hade kul som vanligt.
Lots of sex and rock n roll. Med en o samma då....
Nu i veckan,blir d bara vännerna. Imorn ska jag hälsa på min gamla chef.100år sen sist.Hon har ringt som en tok. Sen blir d middag hos bästis nr 1 o sen bästis nr2 hela helgen.Vi sover över.Tänkte vi kunde dra ut o fiska med de eller nåt.
Ska bli najs. Jag har saknat de som fan o jag var saknad tillbaka. har ju umgåtts med mycket annat folk d sista.
Idag var d lugnt.Bakade piroger nu på kvällen.Helt besatt.Med salami o ost.MUMMA.
Tösen snarkar.Hon var ganska trotsig igår. Herre vad jag njöt. Jag tycker d e kul.För jag vet att hon ger sig.
"Dumma mamma" sen får hon ångest o kliar mig på ryggen. Hon vet mina svaga punkter.
Hon försöker ty sig till Ruby men han visar ganska starkt att han inte kan säga till om något eller bestämma något.Mitt jobb.Så d ska vara.Han har väl sagt ett "NEJ" 1-2ggr hittils.På ett år. Bra jobbat. Respekt.
Och var fan e sommaren.E så förbannad så jag vet inte vad jag ska göra.Dra härifrån. SKa ju till Norge snart o fiska men ändå..där e d ju inte 30C
Nu blir d tv,piroger o ballerina Choko. Helt ensam i soffan.
Båtägare e man oxå..MEN dagen jag tog hem båten hittade jag en annan som var billigare så den jag köpte finns nu på blocket.:(
/8693

Kommentarer


Kommentera inlägget här: