MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

ill be back

Kategori: Allmänt

Sorry..ÄNNA
Har haft lite fullt upp:(
BLir så veckan ut,så jag kommer inte vara vid datorn mycket.
Imorn blir d Marstrand eller Lysekil hela dagen sen sover vi över.
Fredag-Chill
Lördag-Trollhättan
Söndag hem, sen middag.
Idag har jag haft besök hemma.Ungarna badade,jag solade.
Igår grillade vi,ungarna badade o varje gång min trotsade mig åkte hon i.Poolen alltså.
ca 5-6ggr blev det.haha..
Hela kvällen har jag bara bakat. Matpaj och fruktpaj. Eftersom vi ska vara borta hela dagen och blir i princip bjudna på allt så var d minsta jag kunde göra var iaf lite paj. Sen så köpte jag presenter t deras kid.
Och som jag brukar säga t barn "är du inte snäll idag tar jag tillbaka det"
Funkar oftast:)
//8908

Kommentarer


Kommentera inlägget här: