MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Störnings moment

Kategori: Allmänt

Förlåt...men när nån i mitt hem frågar "Jag ska ha thé,var e den? Ska du ha?"
blir jag förbannad.
Eller när man bara tar för sig hela tiden.
Ketchupen e slut,tandkrämen,toapapper,smör,olja,elen kostar
Och han har betalat 0,köpt 0 hem t mitt hem.Hjälpt mig noll.
Detta går bara fetare o fetare bort. känner mig som en soc tant med noll inkomst
som försörjer 3 pers.
Och jag har ju inga pengar. Har ju barn o bil,mig själv o en till på d?!
hur mycket jag än sagt till så händer noll.Att man inte har råd är ingen ursäkt.
När man har samma inkomst,fast han ingen bil o barn,2 räkningar o jag ligger på 20räkningar
hög hyra,barn o bil,undrar jag hur man tänker.
"Men jag äter ju inte din mat,jag kostar dig knappt nåt"
Hmmm..får se nu. E inte d själva principen?
Att man bor hos någon i princip 3-6 dagar/vecak o ALDRIG bidragit med något?
Nej,nu ljög jag..Jag fick toapapper en gång,under tvång. 10,95kr.
På ca 6månader.
Men får se nu...om man nu ska vara petig.Även om man knappt rör någons mat så blir lite
lite tandkräm här,tandborste,toapapper,tvål,vatten,el,frukter,pålägg,smör,godis,chips,
diskmedel,tvätt,städning mm.. Alltså...man är inte gratis för att man inte äter så mycket på nån annans mat?!
Allt detta har gjort att jag verkligen inte vill detta,för jag är trött på det.
Skulle jag fått bo hos en kille varje dag nästan,som har d svårt ekonomiskt,skulle jag fanne mig iaf laga mat 1gång/vecka,handlat hem saker varje vecka. Minsta man kan göra?!
Usch..jag mår illa..spyr nästan....Ok.han diskar ibland.
Jag vill o behöver en man som finns där,hjälper till lite,och som inte behöver en mamma!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: