MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

SMS..hur svårt e d?

Kategori: Allmänt

Ok,jag hatar att prata i telefon. Jag skriver.
Sms efter sms. Enklast,man slipper bli störd,man slipper "tysta leken",man slipper stress.
Man svarar när man har tid o lust.
De som är sämst på sms är mina bästa vänner.
OK,de har barn,jobb,man mm. Men är det en ursäkt? på att inte svara?
Varför ha en mobil då?
Ok. Jag hajar om man inte svarar inom 5sekunder. Det fattar jag.
Men inom 1 dag? Hur svårt är det att svara till nån som faktiskt tänker på en? SOm faktiskt tar sig tid att skriva till en?
Finns ingen ursäkt. Varför då äga en telefon?!
Är inte den där för kommunikation??
Jag har oxå ett liv,jag har oxå massa att göra, jag har skola varje dag. Jag är ensamstående. 2 föräldrar i ett,men jag svarar oftast inom 10minuter. till 90%.
Jag uppskattar att nån tar sig sin tid för att skriva till mig. Så jag svarar med ett svar.
Hur svårt ska det vara?!
/4422

Kommentarer


Kommentera inlägget här: