MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Rolig kväll igår

Kategori: Allmänt

Blev springnota,öl,massa prat,cykeltur,kellys,babar,fin restaurang med tapas...påkommen på stan för springnotan.Chefen hade full förståelse. Vi betalade o fick shottar.Träffade en o annan på Babar. Kul som fan.Bråkade med ägaren som vanligt. Hatkärlek.
Hemma 4....Vi cyklade hem i ösregn...
Och nu stör jag mig bara på att en kille bara sitter i soffan o d finns massa disk,efter honom,mig,massa saker som ligger. Jag e i köket o e irriterad. Som förr....o jag hatar att säga till 500000ggr
För e d 99% göra noll...
Snart dax att sova..O jag ska sova så länge jag vill.
På måndag e man bjuden på middag-sushi:)
Och så massa tjat om tösens tider o byte av dag.Men orka....Blir bara tjafs o bråk.Jag får aldrig säga till om nåt känns d som. Då e d FEL. Han man barn måste båda anpassa sig o diskutera..inte bara "För MIG passar inte d o d o d...rätta dig!"
Just när allt blivit bra o lugnt kommer d nya saker...att inget kan bara flyta på....
En killkompis frågade om han kunde bo här med mig...hehe..men jag känner ett nej.Dels,jag har barn,dels för att jag bor litet o dels för att jag sällan bor själv
/3818

Kommentarer


Kommentera inlägget här: