MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

KNULLA MIG...NU!

Kategori: Allmänt

Nu när man hittat sexmannen i sitt liv....
Ja,jag har aldrig i mitt liv haft nån bättre...märkligt nog. Och han är ung.
Men vi har bästa sexet ever. Varje dag om det är så.
Och där slutar det hela.
Han älskar mig enormt.ENORMT. Jag känner...Noll.
Vänskap? visst,massor. Vi pratar ju varje dag..eller prata o prata..smsar,ses,knullar,myser. Och hans känslor växer.
Jag: Knullar,myser,njuter,pratar. Sen stopp.
Är det rätt eller fel?
Finns nog inga fel eller rätt.
Han vet vad som gäller. Och det är hans val att fortsätta se mig.
Och jag tycker synd att jag inte känner samma. I min värld är det mer KNULLA MIG, krama mig,finns där för mig,min kära vän.
Jag tar vara på det för jag har aldrig varit med om någon som gör så rätt i sängen som han. Aldrig varit med om det innan. Och vete fan om det kommer att hända igen.
Och ja,det är bra träning,man blir gladare:)
Kroppslig uppskattning.
Och ett plus sen är "Fan vad du är sexig", "din kropp e fan som en 20årings" o "fan vad du e skön"
Ja..jag är bara nöjd...bara de orden i sängen får en att komma.....
Oj,vad öppen jag var nu...MEN SO? Sex e naturligt?
Känslor är naturliga.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: