MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

I´m back

Kategori: Allmänt

Förlåt att jag knappt skriver....tiden bara springer förbi. För snabbt.
Hela veckan har handlat om sjukhusbesök,vara med vänner,underhålla folk. Handla,sälja.
Sålde min gamla LCD (32") för 1600kr. Samma dag som den såldes hittade jag en 43"Plasma för 2900
på Mediamarkt. Japp,det var bara att åka dit o shoppa. Det var inga pengar alls. Så nu har man en stor tv,,som efter 5 minuter kändes som en mini variant på en bio duk. Jag vill ha en större.
Att man aldrig blir nöjd.
Var ute i torsdags,herre vad kul...min kompis raggade åt o för mig.Herre..
Blev plåtade för hemsidan...
Sen taxikörning hem.Fredag fick jag Lammbesök.Han bjöd mig på öl..Whoho...
Vi kollade tv o retade varandra. Jag hade faktiskt kul.
Och jag hatar att få höra "Du skrattar ju alltid"
Jaha?? d e väl bra?! Sen om jag frågar varför d e så kul att umgås med mig eller ringa mig får man höra "Ja,men du är ju alltid glad"
SÅ SLUTA KLAGA DÅ:)
Och fy fan vad snygg han är..herre....satt o glodde på honom o halvdregglade..hehe:)
Sen stack han hem och jag fick 50 sms inom 2h av folk. Herre....Jag ville bara sova.
Sällskapet kom hem till mig o vi sov i 10h. GÖTT.
Nu e man i skolan. Snart hämtas tösen. Shit vad jag har längtat. Imorgon lämnas bilen in på service.
Byta däck oxå. Torsdag ska jag till Borås,och sedan eventuellt vidare till Jönköping,om allt går vägen.Sen hem på lördag. Lördag kväll får jag besök om allt går vägen. Usch...snö o is.
Onsdag ska det vara -14C. Jag fasar en del för åkandet så långt.
Igår var jag på klagoresa. Lämnade in mobil o dator på Rep. Båda pajade.Jiha.

Tur att man har garanti:)
Ne,nu ska jag återgå till jobbsökandet o snörvlandet. Luften e så dålig här på Lernia att jag känner mig
 sjuk varje dag.
/4347

Kommentarer


Kommentera inlägget här: