MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

GRÅTT NYTT HÅR

Kategori: Allmänt

Nu e man hemma. Firat nyår med 2 pers. Vi 3. Jag fes in d nya året. Ja,har man inga pengar till raketer så...
De fick sig ett gott skratt iaf. Blev alkoholfri bubbel sen sova. Trodde jag.Men nej nej.17 samtal inom 1h från ett visst LAMM o 50 sms på det. Inte bara från han då:)
Sen sova.
nu e man hemma.Handlat i landvetter,sen hem o baka bröd. Ok,Baka låter ju seriöst,MEN d e ju inte jag som gör jobbet. Det e ju PEDRO. Bakmaskinen. Man håller i allt sen knådar den o bakar. Vitlökspulver,havssalt,frön,kärnor,ost o morot. Kul att blanda i massa:)
Nu kanske man får besök,jag behöver inte göra ett PISS. för d e fint o rent hemma. SÅ SKÖÖÖÖNT
Imorn e d skola,och öla med några som saknat mig:)
Grattis även till en underbar tjej som d friades till inatt. Visste d skulle komma:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: