MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Wunderful

Kategori: Allmänt

Haft en wunderbar helg med en jätte gammal vän. Fick mig en kram av nån jag saknar. Skönt.
Varit på ställen jag aldrig trodde jag skulle hamna på.
Och så var det en del pulka,lunch med vänner,lek mm.
 Sen har d varit film,popcorn,lunch,skola, folk mm under denna veckan.
Nu sitter jag här. I skolan. Massa hål i tänderna. Har skit ont.
Varit en del ledsen,för någon förstör så mycket för mig istället för att låta mig vara.
Saknar dottern. Funderat så mycket,diskuterat så mycket.
Om just barn.
Vårdnad.
Skilda föräldrar. Känner MÅNGA. Och alla sitter i samma sits.Mycket märkligt.
Så fort den ena hittar någon blir d alltid bråk. När man kom överens som vänner i
början skiter sig et mesta och det slutar med domstol.
Jag har svårt att förstå detta. Att folk orkar.
Svartmålar den andra. Inför barnet. Snackar skit,INFÖR barnet,för ett barn e ju inte dövt.
De hör. Jag vet inte..jag kanske är "perfekt"
Skulle aldrig snacka om mitt ex framför mitt barn. Det enda jag säger jämt är " mamma o pappa älskar dig enomt"
Sedan ett "har du haft det kul med pappa o vad har ni gjort"?
Sen är det bra.
Jag förstår inte hur man kan hjärntvätta barn. Jag har själv varit där. Hjärntvättad i 13år.
Och vad vinner de? Att jag fick en negativ bild av min ena förälder. Sen fick de konsekvenserna tillbaka i facet.
Yeye....

Idag e d Fredag. Vad ska man göra tro? Hänga med ett lamm? Vara hemma o glo film?
Såg "Friends with benefits" i förrgår. Herre vad jag kände igen mig.
Den var rolig.
Lördag har jag en stor förfest hemma sen ska vi på spelning allihoppa. NIce
Nu ska jag återgå till skolan.
/4752

Kommentarer


Kommentera inlägget här: