MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Jag är en UNERBAR person

Kategori: Allmänt

I fredags fick jag ett infall. På natten satt jag och funderade. Jag beställde blommor t min mor. Jag som e råfattig tog den billigaste. Portot o leveransen var fan dyrare än buketten..NÄSTAN..
Äh ...tar berättelsen från fejjan:
TÄNK VAD LITE KAN GÖRA SÅ MYCKET-
Jag beställde blommor t min mor inatt.För att tacka att hon finns. Köpte den billigaste buketten,för jag har inte råd. Tanken som räknas...Hon fick det med blomsterbud. SÅ ringer hon vid 10.30...o tackar. Hennes röst lät konstig o jag frågade om hon sov eller om de hade bråkat...
MEN LILLA GUMMAN...JAG GRÅTER!!
-Varför då?? Men har ni bråkat??
-NEJ...JAG FICK JU BLOMMOR AV DIG!!! DET VAR SÅ FINT GJORT!!

Och damn vad fin blommorna var. Lyssnade av telefonsvararen igår ( d e nåt jag aldrig gör)
Där hör jag min mamma...stor lipandes i luren.."Tack...tack..tack"

Sen fick jag höra att jag är en underbar dotter o mor:)
I TRY


5232

Kommentarer


Kommentera inlägget här: