MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Hurghada

Kategori: Allmänt

Happ,då åker min mor till hurghada tidigt imorgon bitti. Värme o lyx.
JAG VILL MEEEE....styvfar firar sin 50års dag,så de drar.
Haft en lugn/ikke lugn helg. Med massa strul o jag var irriterad. Men men...fick tröst.
Idag hämtade jag tösen som nästan grät av lycka av att se mig. Så var d i fredags med när jag var förbi dagis i 10min. Jag grät,för hon höll på att gråta.
NAAAAAAAAAAAW....
Och idag var d bara "jag har saknat min mamma"
Iväg t mormor o chillade lite o sa hejdå.
Imorn jobbar jag hemifrån så hon får vara hemma med mig. Frågade om hon ville vara hemma eller dagis.
"HEEEEMMMAAAA MED MAMMA....HAR SAKNAT DIG"
Åh....känns så skönt.
Här e en liten grej jag hittade på nätet som stämmer så jävla bra:
En mamma är en extraordinär kraft av naturen. Hon föder, stöder, undervisar och tröstar - men starkare än allt detta tillsammans, är hennes odödliga kärlek till sitt barn.
det bandet kan ingen ersätta eller ta ifrån.

SÅ SANT!

Flera liter vätska i magen.Mår illa....2L soppa,sen 1 kopp choklad,sen 4dl smoothie..
Jag e som en val just nu...ska dega i kylan (15C hemma) o glo tv under filten.
Hoj
/4854

Kommentarer


Kommentera inlägget här: