MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Gbg gillar inte mig

Kategori: Allmänt

Haft en bra vecka. Skola och HOPP. Jag gav upp den där utbildningen jag sökte. För att jag aldrig fick svar vilket jag skulle få för 1,5mån sen. Sa detta i skolan och detta beklagades. Samma kväll får jag reda på att jag kom med. JIHA
Sen får man se OM man kommer med helt.
Helgen var rolig...märklig.
Fredags var d förfest hos mig. Hade kul. Sen blev det Andra lång. Hamnade hos Berget han jag har "träffat" några ggr...Kom dit o mådde skit..
Sen på lördagen skulle vi öla,men hörde inget från honom,så jag sket i d.DÅligt.
Lördag kväll satt jag hemma..glodde film,sen vid midnatt drog jag t Andra lång o skulle möta några.Men blev nekan inträde för att jag drack en öl utanför..(långt utanför) Hmm..Löjligt som fan. Så d var bara att dra hem. Men eftersom jag ändå klätt på mig o sminkat mig mm, så kände jag inte för att dra hem. Var besviken som fan. SÅ jag drog t Babar.Själv. Pratade o skämtade med ägaren,drack 2 öl. Sms kontakt med AK hela tiden. Kändes som att hon var med mig där. Sen drog jag o mötte Ruby. VI drog hem.Jag var arg o besviken.Drog hem o mådde skit. Men men.....fick sova ut iaf.
Nu sitter man här.I Skolan. I Datasalen. och det är inte tyst.Stör mig.SOM FAN....alla kacklar som fan.
Ska det inte vara tyst i en datasal??
Såg en flygplatsutbildning,och jag blev skitglad.MEN sen så var d i Stockholm... Vad faaaan.
Men men..med min utbildning kanske man kommer dit iaf..
Varit hos tandläkaren oxå. 400kr för 5min jobb. Han fyllde i det där hålet. Så nu kan jag ÄTA. Är så nöjd.Men den är provisorisk. Sitter där 1år kanske./5230

Kommentarer


Kommentera inlägget här: