MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Alla Hjärtans dag

Kategori: Allmänt

Tisdag-alla LOVE day-firas hemma,med kiddy,som hämtas vid 12. Ja,exet e sjuk så jag e så snäll som vanligt o tyckte att jag kunde ha henne en dag till.
På kvällen ska jag träffa en person och hämta lite saker sen 19.30 Landvetter Flygplats och hämta mor o hennes gubbe.
Kommer nog att få sitta och vänta länge antar jag...kanske kan sällskapa den där mannen som bor där?!haha
Sen kanske Ruby kommer förbi mig på kvällen.
Förra veckan var lugn. Tösen var hemma,hon var en del sjuk. Fredagen köpte jag en dator.En dator som ajg äntligen är 100% nöjd med. Helt knäpp tyst,batteritid på ca 5h. Och det är en äldre HP.
Säljer mina andra datorer och mycket annat hemma,för jag måste ha pengar till bilförsäkringen.SÅ jag har det tight.Samtidigt var jag tvungen att ha en bra dator hemma,för de andra 2 jag har e ikke bra.
Inte för mig iaf.
FredaG KVÄLL BLEV D lANDVETTER o d  var nice. Lördag var d stress hem, andra bästises kom 10min efter att vi kom hem. Jag bjöd på mat o ungarna fick leka. De stannade i 6h ca. Nice
Sen har d bara varit chill.
Veckan som kommer blir nog inte så lugn. Ska träffa en del folk.
Drömde om Lassie förut. En skräck film typ. Saknar väl mannen,som fyller år nu med. Men den drömmen lär jag nog inte glömma...EN kärleks-skräck film. Skit äcklig. Sen vaknade jag av "4 bugg o en coca cola " i huvudet....Jag e märklig
Ne..han fattas mycket i mitt liv tror jag. Inte många som stått mig så nära på så kort tid,som ajg litat på och funits där för. Men men....sen kom folk i vägen o allt förstördes.
/5034

Kommentarer


Kommentera inlägget här: