MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Jul

Kategori: Allmänt

Då är det dax för julen...
Ångest..HATAR julen...skulle åka iväg,men d sket sig...men d blir nog nån liten resa iaf.

E hos en av mina bästa vänner nu...suttit för mig själv mestadels.
Imorn kommer bästa vän nr 2 så ska vi alla fira julen.
Fredag ska man till mor och fira julen för tösen.
Blev en billig jul. Knappt köpt nåt till nån. Tösen får inte mycket heller. Hon blir nog glad iaf..Hon kommer att få mycket alltsom av alla omkring.

I 1månad har jag haft en bra tid. Ruby,Björken o Lammet.
Även varit hundvakt tills igår,och hela morgonen hörde jag hunden som inte fanns.
Haft tösen i 2v..roliga 2v..alltid roliga veckor. Jag är väldigt uppskattad. Ibland komer hon och väcker mig på natten..Bara för att säga att jag söt.Vacker.Och COOL...
Ja,får se hur allt blir framöver..Mycket tankar på g igen....MYCKET
Känner mig älskad o uppskattad i en falsk värld.
Och jag vet inte om det ger mig nåt..Liten kick kanske..Bättre självförtroende,men ändå...inget.
Eller? Förnekelse? kan inte styra nåt ändå..

Stör mig mycket på folk som super hemma,själva,så fort de e lite off.Som festar järnet så fort e e lediga eller off.
Jag festar för att ha kul,blir sällan överfull..Bara glad o rolig. Sitta hemma skulle jag däremot ALDRIG göra...inte ens en droppe lättöl,inte själv. Men men..Man är olika
Men ändå...är det nåt som inte stämmer om man gör det...i mina ögon. Och sitta hemma o dricka är väl d dummaste man kan göra när man inte mår bra.
 
 
Stör mig oxå enormt på folk som klagar på att man e fattig när man e arbetslös,medans folk som tjänar bra klagar mer....Sluta klaga..gå i mina skor en dag! Och då betalar jag ändå el för 4pers..o inget tillbaka...och mat delar jag oxå med mig...knappt nåt tillbaka. Söka jobb funkar väl så där...finns inga...eller finns gör d väl,men man får inga.Tycker folk blir uppsagda mycket nuför...fullt på f.kassan o arbetsförmedlingen. Det är inte bara jag...d e sååå många andra
//1389