MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Bäbisar,hundar o massa annat

Kategori: Allmänt

Det har varit barn o hundpassningar,förlossning,massa massa roligt,massa promenader.Även blivit opererad. Gick bra...Massa skit på facebook från 3 brudar så jag la ner skiten. Avundsjuka...Fattar inte. Men de e unga oxå...25bast...Ibland har d faktiskt stor betydelse.
Imorn blir d Ikea med "exet" Lammet...sen öla med Björken. Vi ska till Ungern..22e sept. 1v.
Allt e fixat.Första gången jag inte e hemma o firar min födelsedag.
Sen blir d mer öl o sällskap veckan ut.Jämt fullbokad,jämt jämt. Nu får jag snart besök,sen t coop o köpa nåt gott o sitta hemma i vinterkylan.Käre mor drar t Ungern imorn,på vinresa...Avis...35C varmt. Men jag hoppas att när jag o mannen åker ner e d iaf över 25C.