MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

tired

Kategori: Allmänt

Kan inte sova..tänkte lägga mig innan 00...men ne...massa tankar rör sig omkring i mitt lilla huvud....massa tankar....men men....tur att jag sov ut o gott inatt iaf:)massa myspys...känt mig glad,men ändå bara "en i mängden" en substitut...tråkigt o jobbigt.
Födelsedagen firades med städning,disk,tvätt..jupp jupp...kul..inte...nånstans....fick grattis av ca 90pers...haha (77 genom facebook) även 2 pers som jag inte vet hur de visste....hmmm
Sen på lördag var jag ute...Träffade ett lamm,som var aspackad,och några andra till....folk bråkade,o jag fick väl nog..var ledsen ett tag,glad,rolig mm....fick 4 öl...räckte gott. Verkligen sällan jag e så där full så jag inte kan gå...Ställde en kompis mot väggen,för jag har varit ledsen o irriterad över en sak. OCh allt löste sig där.
Så jag ville hem...Vilket jag inte fick...hepp.
Imorn ska jag ev träffa en kompis,tisdag gör jag nada,onsdag e jag bjuden på frukost,sen på fredag har jag en förfest med födelsedag som tema...haha
Nu ska jag röka en halv cigg sen drömma om nåt fint o bra...
Fan vad jag bara längtar efter ett svenssonliv nu...slappa,mysa,göra roliga saker o inte hänga på krogen hela tiden...har ja slagit i huvudet??hehe...ne...känner ju så ganska mycket ganska länge...speciellt d sista...den roliga bruden har åkt på semester....(jag) nu känner jag för att vara neutral o tyst o chilla
Usch..känner för att gråta...haha...mmmm

Kommentarer


Kommentera inlägget här: