MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

S-E-X

Kategori: Allmänt

Sexfantasi enligt en kille:
Vi äter middag,du lutar dig över bordet och kysser mig.Sen går du fram till mig och säger till mig att suga av dig.
Vi förflyttar oss till sovrummet och kör den vanliga,tills du kommer,sen somnar du.
Sexfantasi enligt tjejer (mig)
Vi äter middag,du ger mig ett glas vin. Du lutar dig över bordet och kysser mig ordentligt.Du tar mig på hela kroppen och tar tag i mitt hår,samtidigt som du kysser mig hårdare och hårdare. Jag njuter av välbehag. Vi förflyttar oss till sovrummet där du smeker hela min kropp och ser till att jag kommer...
Sen för du in den och kör in den hårt som du bara kan tills du kommer.
Du somnar inte,utan håller om mig ,kysser mig och viskar fina saker i mitt öra,tills vi båda somnar.
Ja,d var en rolig senario....men visst stämmer d bra i dagens samhälle...speciellt för mig
Guu vad utlämnande jag är...So? så mycket lämnar jag inte ut dock...5%av mina tankar....Hamnar jag i ett förhållande sen måste jag göra er lite besviken...kommer inte att skriva så mycket om mitt förhållande.
NÄR d nu blir då....antagligen 2099

G´night

Kommentarer


Kommentera inlägget här: