MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

perfekt o skitsnäll

Kategori: Allmänt

Jag kallades perfekt idag...han ser inga brister eller fel...så fint,men han går vidare iaf..Känns bra.
Men perfekt e jag verkligen inte...har ju massa brister men ändå får man detta när man frågar varför man fortfarande ser på mig så bra.
"för att du har samma humor som mig, varje gång jag e med dig så känner jag mig lycklig, de känns som jag kännt dig mycket längre en vad jag har.. du är en bra morsa, å du har en hlet fantastisk kropp å jag kan typ snacka med dig om vad som helst... kan inte komma på något negativt med dig"
Blev tårögd,för jag e inte van att höra sånt,det känns ärligt,från hjärtat....men samtidigt...så e d ju över d som var.Och vi ska fortsätta som vänner....så han har inte förlorat mig nånstans.
Jag tog bilen till bäckebol sent...ville ha glass förut,men 3 pers skulle sluta jobba 9 på coop så jag väntade med glassen o åkte dit sent så de kunde få skuts hem av mig...Jag e så snäll...o jag fick massa tack..uppskattas som fan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: