MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

När jag dör

Kategori: Allmänt

Besatt av låtfan...
Jag är här Nu:
Jag hoppas att jag har gjort något viktigt med mitt liv
Jag hoppas att någon kommer lyssna på mig I sin bil
Jag hoppas att jag gjort ett avtryck I sanden där du kommer gå
Jag hoppas att du ser ner och tänker på mig då och då

Jag hoppas att du var kär, på riktigt när vi var
Ett par jag hoppas att du kommer sakna kärleken jag gav
Jag hoppas att du kommer hit idag och säger hejdå
Jag hoppas att du är ledsen och fäller en ärlig tår

När jag dör, då vill jag vara med om allt
När jag dör, då vill jag veta att ni saknar mig
(Att ni saknar mig)

Jag hoppas att någon såg när jag ställde mig bredvid
När din pappa slog av dig käken och din mamma var ett lik
Jag hoppas att du har kvar alla grejer som jag skrev
Jag vet att jag var ung och feg men det var mina kärleksbrev

När jag dör, då vill jag vara med om allt
När jag dör, då vill jag veta att ni saknar mig
(Att ni saknar mig)

Jag förstår att jag inte är som de andra är
Jag förstår om du inte förstår just vem jag är
Jag förstår hur du har fått en bild av vad jag är
Men jag förstår att du är smart nog att se att jag är här
Har du verkligen sett mig? Har du verkligen hört mig?
Har du verkligen lyssnat på vad jag sa?

När jag dör, då vill jag vara med om allt
När jag dör, då vill jag vara med om allt
När jag dör, då vill jag veta att ni saknar mig
Att ni saknar mig, att ni saknar mig, att ni saknar mig, att ni fan saknar mig

Kommentarer


Kommentera inlägget här: