MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

mys

Kategori: Allmänt

Haft en underbar vecka....med för mycket känslor,en del tårar som fälts...massa mys...sånt där jag behöver...men men....Länge sen jag ens mös o höll hand (från min sida)..inte min grej som jag har levt innan sommaren...sånt gör jag bara med speciella människor...o d var länge sen..Inte vem som helst jag kliar o myser med...iofs så har d varit visa versa med de jag har varit med....man gör inte sånt bara så där.Kan ju ge fel signaler
ikväll e jag hemma...ta d lugnt med milkshake o tv...igår hade jag en jobbig kväll ute...men sen blev d efterfest med hela personalen o d lev lyckat o för kul. Promenad hem 4 på natten...:)o hopp i vattenpöla som vanligt:)
Imorn har jag min fest...spännande...lite rädd...eller nåt.Drar sen ut..till Sticky med en tjejpolare en stund.
Fan..kass i magen nu oxå...usch...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: