MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Fågel

Kategori: Allmänt

Var i Högso på fika o middag idag. Jag tog med mig mat till oss,och hon la en fågel i ungen. SÅ fågeln blev som en efterrätt...satt o peta i oss små grillbitar. Ungarna hoppade upp o ner på sängen o skrattade.3h senare blev d Erikshjälpen.Hittade lite kläder...Sen blev d Mediamarkt o Ica.
Sen hem och sova för tösen.Loggade in på F oc såg ett hemskt meddelande av någon.Lite riktat mot mig. Var ledsen för det var sogligt.Men nu är allt bra.
Imorn blir d möte kl 11...sen vill jag bli bjuden på kaffe....haha...men ingen nappade. Blir nog slottskogen om vädret e bra annars tar vi d på fredag.Har ju nada att göra på min födelsedag. Förutom 18 på kvällen då vi drar till Landvetter...Ev...börjar tvivla nu.
Ne,så Emmaus och sälarna.Visade sig att en gammal bekant oxå ska dit imorn om d blir fint väder...får la seeee....
Ska bli mer besök dit när Pliktan e klar. Om 1 månad så....e d premiär...Som man längtat.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: