MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Back from the dead

Kategori: Allmänt

Här har man haft fullt upp med samboliv,fester,lek,film o skoj.Och sjukdomar.
Men jag finns...dock lite rädd...
Jag har ont och fick åka in t akuten i söndags...jag ville bli röntgad men ne...fick jag inte. de vet inte vad d e.SKulle smärtan finnas kvar efter 3 dagar skulle jag söka akut. Det har gått 5 dagar snart. Och hinner jag blir d akuten imorn.
Om jag hinner. Blev bjuden på jobb möte imorn med fika o grejer.
Har fått tillbaka min gamla underbara vän Lassie som jag har sovit över hos 3ggr nu.MYSPYS.
Den perfekta mannen....men d har han nog svårt att fatta själv.
DESSA KILLAR!!
Och ja,jag har väl någon,sen ett bra tag....som jag bara vill vara vän med.Som är enormt kär i mig,som skickar mig underbara sms,jag aldrig fått av nån...som jag visat för några o där några nästan gråtit.Så fina är de. Men jag stör mig på så mycket som påminner mig om mitt gamla liv att jag inte vill fortsätta.Vill inte gå in i väggen för samma saker igen....och sista kvällen ihop visade jag min irriterade sida. Tror inte han fattade....Han vill kämpa,för att vinnna mitt hjärta. Och även om d blir helt finito på detta kommer han att vara glad för att han fick vara med mig under vår tid.Hur jobbigt det n slutade,så fick han vara med mig och var lycklig. Bra tänkt där. Det e ju faktiskt sant.
Usch...jag har så ont,Men det var ingen tumör sa de iaf...inte kunnat äta normal mat på 5 dagar nu...en macka sen har jag jätte ont.Nu äter jag soppa (med mammas starka chili i)...gott och starkt,men jag lär få mer ont snart igen.
Imorn e d party..Hur orkar jag när jag har så ont?? Öl bedövar ju en del:) Och jag vill träffa de jag ska ut med. De vill träffa mig med.
Fick en fin frukost förra veckan av Lassie..Jag o tösen.Värsta frukost buffén:) Bortskämd e man. Och jag vill så gärna bjuda på middag,men d känns som att han e ganska upptagen nuför:(
Ont i hela kroppen...känner mig svag.Behöver en man som kan klappa min mage o säga att allt blir bra....som tar hand om mig när jag gnyr i sängen för att jag har så ont.Som pussar ihjäl mig. Jag e en kattunge...Tuff på utsidan men mjuk inuti...E inte de flesta så? Snart fyller man år.Usch...medans mina vänner blir 20-21-22-23-24-25 blir jag...*hemligt*
Men men...nu blir d tv4 fakta som vanligt,sen försöka sova.För imorn e en ny dag.
God natt fint folk!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: