MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

AKUT

Kategori: Allmänt

Ja,d har varit en del sjukhusbesök d sista....Och de vet inte vad d e...VAD OVANLIGT...
ville ju ha röntgen med,men nej.
Mina värden var höga,men sen gick de ner. Har varit en väldigt nervös vecka.Plötsligt kände jag mig gammal...E d så här jag ska ha d? Man e inte 15 längre...nu blir d sjukhus efter sjukhus..Eller?Hatar sjukvården i landet..Värdelös till fullo
Man betalar för ett "Gå hem o avvakta" eller ett "Vet inte" så har d varit i princip för ALLA jag känner...SKa d vara så här??
Utomlands tar de massa prover o kollar igenom en ordentligt o ställer diagnos. Här heter diagnosen oftast Gå hem.
Jaja,har iaf varit ute o rännt lite..men varit ganska så deprimerad och inte varit mig själv. Kännt mig dissad o i vägen.Men söndagen kom min glädje tillbaka. Hade kul med mycket skratt. Sen fick jag nog och drog hem. 3 vänner till kom efter och sov över.
Hela denna vecka ska vi bara slappa.Jag o töselilla.Idag blev det en tur till Bäckebol,sen Ikea där jag bjöd oss på lyxmiddag. Sen skulle hon få en present om hon var snäll,men just vid kassan trotsade hon till ordetligt med skrik och gnäll (PMS??) och jag lämnade fint tillbaka leksaken där. Man an inte få allt. Väl hemma pratade vi igenom d hela o jag förklarade varför hon inte fick leksaken,och hon berättade tillbaka sin uppfattning.Vilket visade sig vara bra.Hon fattade VARFÖR mamma gjorde så.Man kan ju inte belöna ett dåligt beteende? SÅ när jag väl betalade och hon surade för att leksaken lämnades kvar kom hon gråtandes fram och sa "Kan jag iaf få korv med bröd?" haha
sötnöt....klart hon fick. Lättmutad.haha
Imorn blir d Frölunda o fika sen ev landet som vi skulle till idag.Hann ju inte, Sen vet jag inte vad som händer. Fredag fyller jag år och vi ska nog till Landvetter sent på kvällen o sova över. De har nog glömt att jag fyller år,så d blir nog bra.Ingen som grattar mig...förutom genom FB....känns inte som att d räknas...D e så opersonligt.
Lördag skulle jag träffa några,men morsan kunde inte ta tösen hemma hos de...Isf hemma hos mig. Men då kan inte jag sova hemma...ska jag sova i femman??nee
Bokat om en tid för cellprov med...Är sjukt rädd för gynekologer...Vill ha lustgas..Läste just om hur man fixar d:) SPRAYGRÄDDE..hehe
Kallt i min lägenhet,ena fönstret är ju helt sönder. Tänt ett lukta-gott ljus. Snart får brasan komma igång med o alla värmeljus överallt. Snart vinter och ingen värmande famn:( dricka varm thé o mysa.Mmmm....med andra ord får jag skaffa en värmekudde med 2 sitsydda armar...
Erikshjälpen har ju öppet imorn med kom jag på,om man ska dit innan fikat kanske?
Och så e man bjuden på filmkväll med tösen på söndag och frukost nästa vecka...
Nu ska jag ner till tvätten,värma vetevärmaren o betala vissa saker.
TJOHOOOO
En rolig fråga jag fick idag :
"Mamma....känner du pappa? pappa kommer bara till dörren och lämnar.Känner du min pappa?"
hah...sa som det var,och hoppas hon förstog

Kommentarer


Kommentera inlägget här: