MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Tlött

Kategori: Allmänt

D har varit väldigt lugnt för mig...lite orkeslös...knappt varit utanför dörren i 1,5v...Knappt då...i lördags kom Björnens bästa polare hit. Bara så...Jag skulle på fest men somnade.När jag vaknade messade han så han kom hit. Inte setts sen i somras.Man kan  inte ha tråkigt med den mannen. Vi drog ivg t en polare till han där vi blev bjudna på fina drinkar. Sen kollade vi roliga klipp och de pratade bilar...hehe
Båda jobbar inom Rally så d var rally hit o dit. Men ändå.
Jag har varit sambo hela tiden med,men från o med idag e jag alone.Har fått massa panik så d räckte. Men kul med film sällskap.
Så nu har man sett en massa filmer. Ingen utgång. Ligga soffa o chilla e skönt.
Gått upp massa i vikt med o mått illa. Skulle t läkaren idag men det var fullt. Vet inte vad d e. E inte gravid iaf,så klart.Jag e nunna.
Så imorn eller torsdag blir d läkaren. Ganska oroande. Då menar jag 5-6kg på 2-3 dagar. Bara puff.Och mått illa på kvällar-nätter. Har haft svårt att sova för jag har bara legat och tänkt det värsta. Lyssnat på flygplansljud så jag ska kunna somna. Som alltid. Min lilla hemlighet,som inte e så hemligt längre. Jag måste ha såna ljud.Då sover jag gott. Flygplan, regn, åska,dammsugare mm.....hehe
Och inatt kan jag bre ut mig ordentligt och lyssna på max. Drömma mig bort.
Sovit i tösens säng ganska mycket.Lite trångt..70 säng:)
Fått reda på att en kära vän ska komma och hälsa på mig i november. Fan vad kul d ska bli:):)
Och en annan bjöd in sig hit på fredag.Ska bara dricka lite öl o snacka. Inte setts på 1,5år. Ska bli kul!!
Utegång för mig e meningslöst...har blivit så. Höst deppression på g kanske...orkar inte träffa folk.Känner mig i vägen igen,ogillad mm...
Drömmer om en o samma man ganska ofta...vilket e jobbigt när jag vaknar...för honom ser jag aldrig ändå.
Jag är inte kär..Tvärtom...har förträngt känslor...för d blir aldrig som man vill iaf.Så jag e känslolös.Tråkigt.Men så e d. Orkar inte längre...Vill HAN hitta mig,så varsegod. Jag är inte på jakt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: