MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Tears

Kategori: Allmänt

Kanon vecka...som vanligt..alltid lika kul. I lördags var man på en "blind date" kan man säga,fast ändå inte..Hade skitkul...sen blev jag sentimental och ville bara krama om en person jag saknar så. Men jag fick ett NEJ. Hans vänner säger en sak o jag har försökt,medans han själv sa nej. Hmmm...jag blev så förstörd så jag gick hem o grät.2h i sängen.Inte varit så ledsen på läääänge..Älskar verkligen den mannen. Finns inte många av de.
Mitt ex kom över och tröstade mig.Kändes konstigt för jag ville inte.Men han gjorde det iaf.
Mycket som hände i lördags."Blind date"..Sen killen jag trodde jag skulle dejta för ett bra tag sen betedde sig konstigt,sen ett nej.
Söndag ringde killen jag skulle dejta en gång och ville träffas...pratade på som fan..ville ha mig där mm. Jag e mer o mer förvirrad. För allt blir inte så enkelt som man vill iaf. Ser nåt stort fel i mig hela tiden. Alla tycker jag är rolig,trevlig o blabla...men där e d stopp. Men varför?? att jag ens orkar...orkar att le och "försöka".
Har bra vänner omkring mig iaf. Idag blev det en spontan middag i Högsbo. God mat fick man:)
Imorn blir d läkare en snabbis med tösen annars inget inplanerat alls.Onsdag e d helt blankt.så även torsdag. Hoppas på Landvetter till helgen. Vill även till Vattenpalatset.
Jag hatar folk som surar och inte kan släppa det. Livet e för jävla kort. Jag blir sur lätt,men jag glömmer fort.
Ne,jag e lite besviken...över ett och annat.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: