MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Tankar

Kategori: Allmänt

2 dygn av tankar...Jag känner mig hemsk,men ändå fått massa kramar o pussar o fina ord av tjejer o killar.En nära vän jag har känt i 15år pussade sönder mitt huvud inatt o sa att jag är bäst och underbarast. Så jag känner mig förvirrad...Vad är jag?? 90%säger ju Underbar,10%säger tvärtom....den väger ju mest.Feel low...Inte sovit hemma under helgen...För exet sov hos mig och jag ville inte vara med.Tycker synd om honom,och igår fick jag verkligen panik. Och mina vänner kände samma. Fick knappt prata med folk privat.Till slut sa jag ifrån och han drog hem t mig.Han missade sin sista buss och jag är ju snäll som lånar ut min lya till alla som behöver tak över Har ju gått ut själv några gånger,för jag ville vara själv,med vänner...Och han gick alltid med...och alltid där jag var....Jag måste ju kunna prata med mina vänner,andas lite...Så jag sov hos en kompis.SOV.Känner inte för att ligga och krama nån direkt.Jag blev bortskämd med ägg o bacon och blodpudding inatt. Och iförrgår en god frukost. SÅ ovan...d e ju mer jag som bjuder alla på mat...inte FÅ...känner bara för att bjuda på middag.Give and Take. Även min s.k. "dejt" kom t rb igår. Herre vad roligt vi hade.Men innan jag ger mig i in nåt måste mina känslor välja en annan väg.OCh det lär ta tid....Hämtade tösen idag..Saknat som fan.Trotsig som vanligt på måndagar.Och trött...
Usch...lär sitta här o tänka hela natten...för jag vill bara krama om den där ängeln i timmar och pussa sönder....Men men...d går ju över,jag vet...men det kommer att ta sin tid,för jag har nog känt så här ett bra tag.Och tack vare det står jag här nu.
Veckan blir lugn...blir d fint så blir d slottskogen igen.Sälarna..De påminner mig så mycket om min hund...som jag hört mycket om.Som jag har varit ledsen över.Men ja...sälarna och min hund..Lika som bär.Vill ha en säl hemma. De är lugnande,harmoniska och roliga. Blir slottskogen på lördag kväll oxå.Revbenspjäll med massa vänner:) Och 2års kalas på dagen.Mycket nu...
Ne...nu blir d mer glass...
Och ett tipps på en sjukt rolig serie:
TESTEES!!
Roligaste serien nånsin!!
Och fan vad jag vill till Ungern...Ger inte upp...Vill på kryssning med..saknar ju d där.Komma bort.
Och inga mail,inga svar..:(kollar och hoppas..här och var....men ne

Kommentarer


Kommentera inlägget här: